vineri, 29 mai 2009

The Boy in Stripped Pijamas

Deunazi, rasfoind biblioteca, mi-am adus aminte cata pasiune am pus in istorie (si nu numai in cea a artelor:D) cativa ani buni.Am regasit niste documente ale evreilor din Iasi iar gandul mi-a zburat brusc la un film care l-am revazut cu placere si a carei ecranizare dupa o carte pentru copii lasa o liniste apasatoare dupa vizionare.

Berlin, anii ’40. Bruno este un baietel in varsta de opt ani,fiul unui comandant nazist care este responsabil de un lagar de concentrare.
Povestea dramatica a Celui de-al Doilea R.M. este privita prin ochii lui Bruno, a carui prietenie interzisa cu un baietel evreu, prizonier de cealalta parte a gardului atinge cote maxime...

Prea tulburator pentru noi oamenii mari.

Enjoy it! chiar merita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails