vineri, 29 mai 2009

De buna noapte pentru cei cu pofte

Se mai intampla noaptea sa nu am somn si atunci imi gasesc tot felul de activitati practice pentru intelect. bine ca nu acesta este subiectul acestor randuri.
Intr-una din aceste nopti fatidice (chiar ieri mai exact),cand Mos Ene si-a luat un mic liber neanuntat evident, incerc si eu ca orice fiinta normala sa adorm. Slabe sanse. Dragul meu vecin de deasupra avea o problema majora in a o satisface pe iubita dumnealui si nu intr-un mod foarte placut. Dupa vreo jumatate de ora de "uuuuuuuuhhhhhhhh ahhhhhhhhhh, pooooooccccccc trooooooooooscccc, mai tare iubitule plus ceva mobila mutata, o bufnitura de spuneai ca o sa ajunga in patul meu imediat si alte onomatopee de gen (care ce-i drept imi dadeau si mie o pofta), m-am dus pe balcon sa savurez o tigara gandindu-ma ca poate s-au linistit. Cand colo pam pam surpriza de la 3 dimineata. Un prezervativ aruncat si agatat fix pe cablul meu de net. da stiu... e comic...acum rad si eu dar atunci mai aveam putin si il si miroseam daca nu ma feream.
Strig incet la sir gigolo si ii arat unde au ajuns pretiosii lui mostenitori si cu un stil mai mult comic ca de... nu prea mai aveam ce sa fac, ii atrag atentia ca vor ingheta saracutii daca ii uita atarnati in miezul noptii pe CABLUL MEU DE NET!
Dupa vreo 5 secunde in care nu se auzea decat jarul tigarii aprinse se aude o voce suava si cam gafainda "stai linistita vecina ca aia sunt pentru pasarele. Mai avem altii". WTF??????
Fratilor s-au inventat COSURILE DE GUNOI si credeti-ma pasarelele nu manaca sperma. CHIAR NU indiferent cat de hranitoare se spune ca este. Doar ce-o mai fi vreo zburatoare obsedata de genetica si incearca sa faca experimente pe toti spermatozoizii atarnati de voi dar ma foarte indoiesc.
ehhhhhhhh Romania... tara tuturor posibilitatilor...si futaiul e la el acasa chiar si pe cablurile de net ale vecinilor.prea TRU. Si eu care ma gandesc ca nu stiu cum sa fac sa le fie cald saracilor inotatori...:)))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails